HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

16 Eylül 2015 Çarşamba

Açılın! Geyiğim var

Herkesin belirleyici özellikleri vardır. Şuradaki, sulu şakalardan hoşlanmaz, film izlemeyi kitap okumaya tercih eder, sarımsak yemez. Öbürü, çalışmayı sevmez, alkol sofralarına bayılır, futbol holiganıdır. Diğeri, mülaimdir, sesi çok çıkmaz, zekidir ama hayrı kendinedir. Ben, diğer hobilerimi hep kitaplarıma feda ederim, fantastik şeyler izlemeye, okumaya bayılırım. Arabesk sevmem. He evet evet kültürümüz. Ne köyde büyüdüm de çeşmeden su alan kız oldum, ne de bıyığımı bura bura meyhanede rakı içtim. 

Kendi hayatından izler bulamıyorsa insan ısınamaz o filme, müziğe, kültüre. Bir önceki neslin kültürüydü o. İnşaatta çalışırken meşhur olan pala bıyıklı İbrahim Tatlısesin, genç kızların sevgilisi olduğu zamanların kültürü. Şimdi gitmek istemiyorsam, kapatırım android telefonumu, kimsede benim postijli saçlarımı yolup bir yere götüremez. Saçlarını yol getir? Git ara bul getir? - aramaya gerek yok abi yer bildirimi yapmıştır. Hah Starbucksta mokalı makiyatolu koko moko içiyor. 


Daha ilginçleri  var. Mesela:

Sevenler gece ölür,
Bunu, yalnız seven bilir,
Kurşun yemiş gibi,
Hançer değmiş gibi,
Sevenler gece ölür!




-Ayseeeelll! Harun mortingen şıtrayzeee.
-O ne beee?
-Ölmüş kızaaam.
-Ne zaman?
-Kuşluk vakti.
-Hassktir. Ben biliyodum beni sevmediğini. 3 saat önce ölememiş mal. 

Daha kötüsü var. Şöyle bir haber çıkmıştı.
Tıklama boşuna resim o

Murat Kursun adlı arabeskçiye göre bu adam karısını sevmiyor mesela. İnsan bir kurşun yemiş gibi, hançer değmiş gibi ölür demi? Ayıp vallahi. 

Hançeri nerden bulucaz yaaa. Bak şimdi. Ekmek bıçağı var bizim evde o olmaz demi?

Birde yüzü botokstan gerim gerim gerilmiş Ebru hanım var. Milyonların çok sevdiği ama beni kanser eden şarkısıyla..

Çok fark etti
Biraz kızıl biraz mavi,
Yanlızlığın asil rengi,
Gün doğmadan dönsen bari,
Sana dedim duymadın mııııı


Ulan gitmişim zaten, nasıl duyayım. Bide sabaha karşı bekliyor beni. Sabah ezanı okunmadan 5 iyi mi canım. Yollar boş olur trafik olmaz diye beni mi düşünüyosun yoksa sen. Uykulu uykulu araba kullanamam ama kaza yaparım. Sonra o saatte ölürsem ağzıma sıçarsın. hani seviyodun lan gece ölmedin diye. Bunu yalnız seven bilir. Sende sevdiğin için biliyosundur bu kuralı. İyi de ne azarlıyosun huu sana dedim sana diye. Birde dilek kipi yapıyorsun orda dönsen diye. Bana birşey söylemiyorsun ki cevap vereyim. 

Abartmıyorum ya. Melekler İmza topluyor diye şarkısı var Alişanın. 
-Mikail imza vermiyo abi
-Niye ya
-İşim gücüm yok Alişanın şeyi için imza mı vercem dedi. Bir de reklam birlikteliğiymiş sizinkisi yürümezmiş. Köyden kız bulucakmışsın. Bide Azrail dedi ki, bu şarkıyı söylerken mikrofonu kısıcakmışsın yukarı ses gelmicekmiş. Gelirse öğlen vakti alırmış canını.

Nikahına bni çağır sevgilim
İstersen şahidin olurum senin
bu adam kim diye soran olursa
eski bir tanıdık dersin sevgilim !!!!!!!!!!!

Evlenirken eski sevgilim düğünüme gelse godoş dersiniz.  O nasıl bir ezikliktir. Ben az oynaşmadım o kızla. Şimdi gidip nikah şahidi olayım da kim oynaşıcak ilerde bir göreyim. Nikah masası esprisi olarakta damadın kulağına eğilip, memelere fazla elleme sarkıyor sonra derim. 
Bide kıza tembihliyor yalancı, kim diye sorarlarsa eski sevgilim deme pezevenk derler hesabı. Hayır niye gidiyosun o nikaha, iki çiftetelli oynancak 2 halay çekilcek, sonra gerdek. Ne işin var orda. Oldu canım nikah yetmez balayınada çaırayım mı? 5 yıldızlı otele gidiyoruz içer içer ağlarsın bedava. Doğumada gir, elimi tutar destek olursun. Mannnyak!

İsmail Yk ya girersem zaten çıkamam yazı bitmez. O furyayı atlattığımıza bin şükür. Yarabbim o neydi öyle. O nasıl bir rezillikti.
Bir şarkısı var ki ne zaman söylemeye kalksam (ki heryerde çalıyordu insanın diline dolanıyordu) devamını ben yazarım:
Allah belanı versin,
Allah seni kahretsin.
Yemekte sümüklerin aksın da mendil bulama.
Acılı isotlu lahmacun yediğin gün basür ol.
Ya da ishal ol o da olur.
Bana gelen sana gelsin. Hatta anana gelsin, beraber ağlayın.
Hayat senide kör etsin (Bir arada kör olmuşum Beethoven gibi kör kör şarkı bestelemişim,. Vay bee, ben neymişim.)

Anlamlı şarkıları yok mu bu isimlerin, elbette var. Batsın bu dünya mesela. Ama yinede, hadi bir müzik dinliyeyim, deyince açacağım bir şarkı değil. Derde dert katarak elde edebileceğim hiçbir şey yok bu hayatta. 

Sigmund Freude nin bir tespiti, acıların insanları olgunlaştırması üzerinedir. Muhtemelen bu kadar çok dinlenmesinin sebebi de budur bu şarkıların.Olgunlaşmanın neden bu kadar önemli olduğunu ise zaten anlamış değilim.

Olgunlaşacağımıza dinledikçe odunlaşıyoruz nedense. Kıroya bağlıyoruz. Hayat bize neler etmiş zalım felek cart curt. Hele erkekler, delikanlılığı bu şarkılar sanıyorlar. Muhasır medeniyetler seviyemiz Kan gül ve silah temalı resimleri profil fotoğraflarımız olarak kullanmadığımız zaman yükselecek. Umudum var. Bekliyorum. 








4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. 40'lı yaşlarına gelince kendini müslüm gürses dinlerken bulacaksın büyük konuşma :)))

    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göğüslerim sarkarsa o acıya dayanamayıp dinleyebilirim evet :D

      Sil
  3. e buda muhtemelen olacağına göre. yandın sen yandın!!!!

    YanıtlaSil