HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

1 Şubat 2016 Pazartesi

KOMŞU ALMA ISSIZ ADAYA TAŞIN

İsyaaaaaaaaaaaaaaan diye bağırıyor yeni yan komşularım. Daha taşınalı bikaç saat oldu. Geriye bir avuç yalaaaaan. Neye isyan ediyorlar bilmiyorum. Evin tuvaletini mi  beğenmediler acaba. Ne oldu? Duşakabin mi sızdırıyor. Gece on ikide akıllarına ne gelmiş olabilir de böyle bağırıyorlar anlamaya çalışıyorum. Kulağımı duvara dayamama gerek yok orda biri osursa burdan duyuluyor zaten. Allahım inşallah sesli seks yapmıyorlardır. Buna karşılık bende başlıyorum aynı şarkıya hemde avazım çıktığı kadar.
İsyaaaaaaaaan. Ne bağırıyosunuz ulaaaaaaan. Gecenin on ikisi, ben hatırlattım da susmazsanız polis çağırıcaaaaaaaaaaam. Uzata uzata. Nameli nameli.




Sustular. ama bestemden memnun kaldıklarını hiç sanmıyorum. Sabah işe giderken uunutmayayımda kapıyı dinliyeyim onlar işe gittikten sonra çıkayım bari. Kim o cartlak demesinler. Ya da desinler ya onların sesi sanki çok mu güzel. Ah o eski yan komşularım. Orta yaşın az üstünde bir çiftti. Resmen benim yüzümden taşındılar. Adamın arabasına komple çamur sürmeseydim ya da o kokana karısına cadoloz demeseydim taşınmazlardı belki. Ya da apartman girişindeki ayak kokusunun o adamın ayakkabısına ait olduğunu vurgulamasaydım mesela. Onlarda çok fenaydı. Kibirli laf sokan gıcık insanlardı ama en azından yaşları gereği gece on birde Halil Sezai söylemiyorlardı. Olsa olsa heybelide her gece mehtaba çıkarlardı gariplerim. Nerdesin kokana seni çok özledim. Gelen gideni aratıyor vallahi.


Komşulardan yana şansımız pek olmadı 14 yaşındayken oynak kızını yoldan çıkarıyorum zanneden ev sahibimiz biz evden çıkalım diye bizzat gidip deli raporu almıştı. Şuan ne yaptığımı tam hatırlamıyorum ama, evden çıkın, ben deliyim keserim hepinizi, demişti. Vallahi benim suçum yok. Hatta biz taşındıktan sonra kızı daha fingirdek oldu. Issız adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey; parti şapkası, havai fişek bir de patlatmalı şampanya olurdu herhalde. Yaşasın kurtuldum bu manyaklardan diye 3 gün 3 gece kutlama yapardım.

Bir önceki evde de yine manyak ev sahibimiz apartmana girenlere kimlik kontrolü yapıyordu. Önüne geleni durudurup kime geldin, kimsin diye soruyordu. GBT ye sokacak nerdeyse gelenleri.

Bir gün kar kış kıyamet kafama çektim şapkamı ağzım burnum atkıya sarılı kat kat giyinmişim zaten, tam apartmanın loş ışığına adımımı attım Ahmet Amca durdurdu (ev sahibi,apartman bekçisi) 

-Pardon kime gelmiştiniz? diye sordu. Elim ayağım buz kesmiş zaten bide ne bokuma durduruyosun insanları sorguya çekiyosun diye bi sinirlendim ben.

-Anana gelmiştim.

-Anlamadım. Anama?

Napıyosun Miras. Ev sahibi o Miras. Her gün yüzünü görüceksin adamın Miras. Vallahi eşyaları topla diyor şeytan taşın ıssız adaya.

-Anan değil Handan. Handana geldim ben.

-Handan kim?

-Handan kim? Handan arkadaşım kısa boylu sarı saçlı şişman.

Aferin Miras! Usturuplu  atsaydın ya azıcık robot resmini mi çizicek ne eşgal veriyosun. Bide niye şişman. Sen kilo veremiyosun herkes şişman olsun istiyosun demi.  İşte bunlar hep bilinçaltı.

-Handan diye biri yok burda.

-Aaa yalnış geldim o zaman. Deyip topukladım apartmandan. 

Valla kendi evime giremedim. 15 dakika bekledim köşede. Atkıyı şapkayı çıkardım. Gözlükleri buldum çantadan taktım. Saçımı başımı çözdüm. FBI ajanları gibi kılık değiştirdim sonra iyi günler Ahmet Amca, deyip konuşmasına fırsat kalmadan fırladım apartman merdivenlerinden.
Yirmi beş yaşında evli barklı kadınım aslında ben. Acaba evren bana mesaj falan vermek istiyor olabilir mi? -O dilini kediler yesin az tut o dilini başına gelmeyen kalmıyor sonra-gibi. Handan her kimsen özür dilerim şişman demek istememiştim balık etlisin sen hem çok yakışıyor bence sana. En azından onun gönlünü alayım bari.

18 yorum:

  1. YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK.OLDUKÇA İÇTEN VE AKICI BİR USLUP İLE YAZILMIŞ GÜZEL BİR METİN...!HİÇ SIKKILMADAN VE YÜZÜMDEKİ GÜLEÇLİK AZALMADAN OKUDUM...! HEP SEVGİ İLE KALIN..!D.U

    YanıtlaSil
  2. Hahaha anana kısmını iyi toparlamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan sıkışınca bir şekilde çıkıyor işin içinden :D

      Sil
  3. ahaah Handan'ı yemiş barii :D
    akrabalardan hoşlanmadığım gibi komşulardan da hoşlanmıyorum ben ya bizimkiler de çok meraklı melahatlar hele bir kadın var giriş katında oturan camın önünde bekliyor birden pat diyee çıkıyor akşam kapıdan girerken kaç kere öylee ödüm gidiyorduu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sabır versin sanada. Bilmiyorum yememiş de olabilir Handanı :D

      Sil
  4. Çarşıdaki evde tam karşı apartmanda yaz kış eski basketçi şortları ile gezen bir tip var. Ne vakit uyuyor ne vakit uyanıyor anlamıyorum paso balkonda. 70lerden çıkma hapçı Türk filmi figürü. Avını bekleyen avcı gibi tünüyor tepeye mahalleyi kesiyor. Tam cinnetlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AY HERKES ŞİKAYETÇİYMİŞ YOK BÖYLE BİŞEY :D KOMŞULARDAN ÇEKMEYEN YOK MU ARAMIZDA

      Sil
  5. Yok Miras'cım yok :D Komşularından herkes şikayetci :D bizde o tiplere baykuş diyoruz burda :D Hakkaten insanı deli ediyorlar bazen :D :D
    Ağzına,eline, klavyene sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahha baykuş iyiymiş bak. :D İnsanlar ne kadar meraklı burunlarını başkasının hayatına sokmaya.

      Sil
    2. Kesinlikle öyle canım :)

      Sil
  6. Arabaya çamur sürmek işe yarıyorsa ben de yan komşununkine sürmek isterim. iki çocukları var berat ve beren. her akşam saat 10'da birlikte apartmanca ders çalışıyoruz. merdiven dairesine sandalye atıp özel ders diye satabilirim aslında. onca bağırma boşa gitmesin di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yöntem kampannya mı başlatsak naapsak ((:

      Sil
  7. Bizim de üst kat komşumuzun oğlu gece yarısı son ses müzik dinlemesiyle meşhur :D Arada delirip kalorifer peteklerine de vuruyor :D Ben de bazen handan diye bağırmak istiyorum ona :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaaa Handan aramızda şifre oldu :D Müziği anladım da kalorifer peteğine neden vuruyor :D

      Sil
  8. ev alma komşu al sözüne ne diyon bi söleseneee :)

    YanıtlaSil
  9. Bu apartmanların duvar ve tavanlarını kâğıt gibi yapan şerefsiz mütteahitlere göndermediğim beddua kalmadı. Üst ve alt kattaki komşular ile neredeyse komün hayatı yaşıyoruz. Berna ve İsmail her akşam oğullarını azarlarken kızım uyuyamayıp korkulu rüyalar görüyor. Alttaki Serpil ve manyak kocası her aybaşı kredi kartı harcamalar yüzünden gece 12 de yatak odalarında bağırarak birbirine sövüyorlar ( aman çocuklar duymasın, kapıyı kapat demeleri de işin komik tarafı ya). Anlayacağın ortada hamburger köftesi gibi sıkışıp kaldık. Bir gün cinnet geçirip iki çifti de döveceğim (o Berna varya, onun bağırırken çıkardığı o tis sesine acaip gıcık oldum...)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef kağıt gibi duvarlar yüzünden hiç bitrimizin ne özel hayatı kaldı ne de huzuru. Herkes herkesin evinde. Serpille kocasına kart veren bankanın allah belasını versin o zaman :D Bizimkiler apartmanı gibi sizinkide dizi yaz bari :D

      Sil